DrakinGame'ye Hos Geldiniz

DrakinGame 3 Yıldır En Kaliteli PvP Ortamını Sunan Ve 2006'da Shield Games'a Dayanan Yönetim Kadrosuyla Hizmet Vermektedir Forumun Bütün Özelliklerinden Yararlanmak İçin Hemen Kayıt Olun.

Kayıt Ol

Yeni Profil Mesajları

  1. Buckler
    Buckler
    DrakinGame 8. Ayinda Durmak Bilmiyor Çok Yakında Yeni Clan Properties UI'si İlk Olarak DrakinGame'de :) https://bit.ly/2NAoz3X
  2. Buckler
    Buckler
  3. DASSENGA
    DASSENGA GMDrakin
    dostum dün banım açildi dendi ama giremiyorum çarıma DASSENGA bi bakı verirmisin
    1. GMDrakin
      GMDrakin
      Kontrol ettim banınız açık.
      4 Nisan 2018
  4. MİLLİONDOLLAR
    MİLLİONDOLLAR GMDrakin
    iyi günler hocam arkadasa çara giriyor blocked diyor ben giriyorum arkadas internet kafeden giremiyor ?
    1. GMDrakin
      GMDrakin
      Nick verirmisiniz
      27 Mart 2018
  5. evdedelot
    evdedelot GMFair
    Hocam Sizden Tek Ricam Ip Banımı Kaldırmanızdır.....
  6. Buckler
    Buckler
  7. GMDrakin
    GMDrakin
    Profil mesjaları bölümüne bundan sonra Gold Bar satışı için Sell GB vs yazmak yasaktır.Konu açınız.
  8. serenitymadafaka
    serenitymadafaka GMDrakin
    çarım ban yedi ricaetsem açarmısınızı foruma konu açtım bağışta yaptım feda olsun mehmetçimize yaptığım hata bida tekrarlanmıcaktır
    1. GMDrakin
      GMDrakin
      Banınız açıldı.tekrarı olursa açılmayacak + olarak IP kontrolü yapılacak.
      10 Mart 2018
      NightStar bunu beğendi.
  9. GMDrakin
    GMDrakin
    Resurrection FISHKA
    1. Raven bunu beğendi.
  10. travian1231
    travian1231 GMDrakin
    Bi eşeklik edip hile kullandık.Ban açılma durumu var mı bir daha yapmamak şartıyla.
    1. GMDrakin
      GMDrakin
      Konu hakkında Ban bölümüne bakıp destek sağlayabilirsiniz.
      6 Mart 2018
  11. LyannaStark
    LyannaStark GMDrakin
    Merhabalar iyi günler dün gece karakterimi madene bırakmıştım sabah kalktığımda ban yemiş nedenini öğrenebilir miyim ? Karakterimin adı LyannaStark 80level Mage
    1. GMDrakin
      GMDrakin
      Radora Proxyden ban cezası almışsınız.
      1 Mart 2018
    2. LyannaStark
      LyannaStark
      Radora proxy nedir acaba bir program yada başka bir şey kullanmıyorum
      1 Mart 2018
  12. Hakanclk
    Hakanclk GMDrakin
    Hocam ıd şifre kısmında knıght onlıne exe çalışmayı durdurdu hatası alıyorum, Anti virus yok. güvenlik duvarı kapalı. silip tekrar yükledim hiç bir türlü düzelmiyor ilgilenin artık
    1. GMDrakin
      GMDrakin
      Virüs Program ve Windows Defender kapatıp tekrar çıkartın sorun düzelecektir.
      1 Mart 2018
  13. elagoz35
    elagoz35 GMDrakin
    hocam şu id şifre bölümünde oyundan atıyor direk çözüm yokmudur buna
    1. GMDrakin
      GMDrakin
      İşletim sistemin W10 mu? Faceden mesaj at bakalım
      28 Şubat 2018
  14. aykut1973
    aykut1973 GMDrakin
    reis oyuna giriyortum girer girmez oyundan atıyor bi ilgienirmisin bi link fallan nasıl çözebiliriz
    1. GMDrakin
      GMDrakin
      W10 kullanıyorsan Nvidiadan kaynaklıdır.Giriş hata çözümlerinde Nvidia W10 Hata çözümü mevcut oradan bakabilirsin
      26 Şubat 2018
  15. ElCucumber
    ElCucumber GMDrakin
    Oyunda farmda makro kullanımı serbest mi yazarbilir misiniz çok önemli. Ne derece kullanım serbest ?
    1. GMDrakin
      GMDrakin
      Serbest değil hocam yasak
      26 Şubat 2018
  16. Buckler
    Buckler
    Son 4 Gün Hazırmıyız :)
  17. GMDrakin
    GMDrakin
    FISHKA 23 Şubat Offical FARM !
  18. Squ
    Squ Buckler
    Özel mesaj attım bakarmısınız. FISHKA'yada yazdım sorun var oyuna giriş yapamıyorum
  19. Squ
    Squ GMDrakin
    Özel mesaj kontrol edermisiniz
  20. GMDrakin
    GMDrakin
    FISHKA 9 Şubat Ödüllü Beta PK 21:00'da !